متین پارسا به اردوی تیم ملی امید دعوت شد, متین پارسا, فوتبال, فوتبالیست, سقز, کورد, تیم ملی, باشگاه فوتبال سقز
متین پارسا به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

متین پارسا به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

متین پارسا به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

متین سقز همچنان افتخار آفرین /فوتبالیست سقزی به اردوی تیم ملی امید دعوت شد

🔻متین پارسا بازیکن باشگاه های قندیل و شهرداری سقز و بازیکن فعلی تیم ماشین سازی از طرف فدراسیون فوتبال به اردوی تیم ملی امید فراخوانده شد./هیئت فوتبال سقز

🔴خودتان را برای مخاطبان نیشتمان قلم معرفی کنید.

🔘 بنده متین پارسا متولد سال ۱۳۸۰ در شهر سقز هستم.

متین پارسا, نیشتمان قلم, نیشتمان مدیا, فوتبال, فوتسال, سقز, فوتبالیست سقزی
 

🔴از چند سالگی فوتبال را به صورت حرفه ای شروع کردید؟ در مورد مسیر رسیدن به لیگ برتر و تیم ماشین سازی تبریز توضیح دهید؟

🔘من از هشت سالگی فوتبالم را از مدارس فوتبالی در سطح شهر سقز شروع کردم. در مقاطع مختلف نونهالان, نوجوانان, جوانان و چند سالی هم بزرگسالان برای تیم های سقزی و چند تا تیم دیگر استان کردستان بازی کردم. از سال ۹۷ و بعد از پیوستن به باشگاه ماشین سازی فوتبال را به صورت حرفه ای تر ادامه دادم.
یک سال برای تیم جوانان ماشین سازی بازی کردم و پدیده مسابقات لیگ شدم. سال بعد، پس از اینکه به تیم‌ ملی جوانان دعوت شدم توسط سرمربی وقت باشگاه آقای اخباری به تیم بزرگسالان ماشین سازی در لیگ برتر ملحق شدم.

🔴با توجه به وضعیت ماشین سازی در لیگ دسته یک پیشنهاد یا برنامه ای برای حضور در تیم های لیگ برتری دارید؟

🔘 بنده نیم فصل خوبی رو با باشگاه ماشین سازی داشتم و در نیم فصل هم چند پیشنهادی از لیگ برتر و لیگ یک داشتم اما به دلیل قراردادی که با باشگاه ماشین سازی داشتم و شرایطی که تیممون داشت تصمیم گرفتم این فصل هم در خدمت باشگاه بزرگ ماشین سازی باشم تا انشاالله بتوانیم قدیمی ترین تیم شمالغرب را در لیگ آزادگان حفظ کنیم. متین پارسا

🔴وضعیت فوتبال در سقز در مقایسه با لیگ حرفه ای فوتبال کشور در چه سطحی است؟

🔘 قطعا از لحاظ سخت افزاری و امکانات اصلا قابل مقایسه با لیگ های حرفه ای کشور نیست ولی از لحاظ استعدادی غنی هستیم و پتانسیل این را داریم که نماینده های زیادی در لیگ های بالای کشور داشته باشیم و امیدوارم با فراهم کردن امکانات و اهمیت دادن به این استعدادها و پرورش آن ها شاهد این اتفاق در سال های نزدیک باشیم.متین پارسا, نیشتمان قلم, نیشتمان مدیا, فوتبال, فوتسال, سقز, فوتبالیست سقزی

🔴از اردوی تیم ملی بگویید ؟ به نظرتان در تیم نهایی برای مسابقات آسیایی حضور خواهید داشت؟

🔘 سطح اردو واقعا بالاست و بهترین های ایران در این اردو حضور دارند. من هم تلاشم را میکنم و انشاالله بتوانم نظر آقای مهدوی کیا و‌کادرشون رو جلب کنم و در تیم نهایی حضور داشته باشم.

🔴آیا قبلا در رده های سنی دیگر هم تجربه حظور در اردوی تیم ملی را داشته اید؟

🔘بله بنده سابقه حضور در تیم ملی جوانان رو هم دارم.

🔴دوست دارید در تیم ملی چه شماره ای را بپوشید؟ الگوی فوتبالی شما چه بازیکنیست؟

🔘شماره مورد علاقه من ۹ هستش و الگوی فوتبالی بنده کاکا بازیکن برزیلی است.

🔴آیا از حمایت و پوشش رسانه ای در سطح استان و زادگاهتان (سقز) برای دستیابی به این مهم راضی هستید؟

🔘 اگر بخواهم راستش را بگویم واقعا به این چیز ها زیاد توجه نمیکنم و بیشتر تمرکزم روی کار خودم و فوتبالم هستش ولی خوب واقعا در این چند روز بیشتر رسانه ها به بنده لطف داشتن و من رو مورد عنایت خودشون قرار دادن که از همین جا از همه شون تشکر میکنم.

🔴کلام آخر؟

🔘جا دارد از خانواده ام تشکر کنم که تو این چند سال واقعا زحمات زیادی برای جایگاه الان من کشیدن خصوصا پدرم که واقعا من رو در این راه همراهی میکنند و واقعا هم از لحاظ فوتبالی و هم روانی همیشه کمک حال من بودند.
از همه ی مربی هایی که در این چند سال افتخار اینو داشتم که باهاشون کار کنم تشکر میکنم و قطعا همه ی مربی هایم در جایگاه الان بنده تاثیر داشتن.

🔴تیم خبری تحلیلی نیشتمان قلم ضمن تبریک مجدد و آرزوی موفقیت برای شما در اردوی تیم ملی ; تریبون را برای بازتاب موفقیت ها و حمایت از قهرمانان بومی متعهد میداند. اگر سخن یا پیشنهادی خطاب به نیشتمان قلم دارید بفرمایید؟

🔘در آخر هم تشکر میکنم از تیم خبری نیشتمان قلم که این تریبون رو در اختیار بنده گذاشتن و همیشه حامی جوانان و استعداد ها و خصوصا ورزشکاران این شهر بوده اند.

گزارشگر : اسماعیل صادقی

همچنین ببینید

خطاب به ریاست محترم ورزش و جوانان سقز

خطاب به ریاست محترم ورزش و جوانان سقز

خطاب به ریاست محترم ورزش و جوانان سقز گلایه چندباره ورزشکاران و ورزش دوستان مدت‌هاست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *