وکیل کلاهبردار بزرگ، برای موکلش درخواست عفو می‌کند

وکیل کلاهبردار بزرگ، برای موکلش درخواست عفو می‌کند

وکیل کلاهبردار بزرگ، برای موکلش درخواست عفو می‌کند

اژه‌ای: تمام بدهی و‌ خسارت بابک زنجانی به دولت پرداخت شد

بابک زنجانی اموال قابل‌توجهی معرفی کرده و‌ این اموال به تهران منتقل شده است، اموالی که زنجانی معرفی کرده اضافه‌تر از میزان بدهی اوست.

از طرفی وکیل بابک زنجانی، از پرداخت تمام بدهی که بابت آن محکوم شده بود خبر داد و گفت؛ موکلش وفق ماده‌ی ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی، درخواست عفو و بخشش دارد.

#پی_نوشت_نیشتمان_قلم

جناب آقای اژه‌ای! وکیل کلاهبردار بزرگ، برای موکلش درخواست عفو می‌کند
احتمالا باید مردم ایران همه باهم برای این کلاهبردار بین المللی دست مرتبی هم بزنند که اموال صندوق بیت المال را بازگردانده است و احتمالا این عمل بابک بزرگ مشوقی برای دیگر کلاهبرداران میلیاردی برای بازپس دادن اموالی که عین آب خوردن آن را سرکشیده‌اند خواهد شد.
اما ماهیت و عوامل خود جرم که چنین بستر زیبایی را برای بابک خان و دیگر بزرگان کلاه‌ساز فراهم ساخته و آن‌ها را به تاریخ سازان ایران تبدیل کرده است به خاطر عمل صالح رد مال، قابل بخشش خواهد بود!

آیا سودهای آسمانی این اموال که قطعا حاصل تساعد روزشمار آن‌ها بوده هم احتساب شده است که شاید بابک زنجانی، امروز دارایی‌هایی از این تساعد در نقاط مختلف دنیا داشته باشد که چند برابر اموال استردادی باشد؟!
یا احتمالا محکومیت ایشان آنقدر بازدارنده و اصلاحگر بوده که مغز متفکری چون او را از کرده‌ی خود پشیمان کرده و امروز او را به بابک مقدس تبدیل کرده باشد.

البته جا دارد تبحر کلاهبرداران بعد از بابک بزرگ هم در دهه‌ی اخیر نادیده گرفته نشود که کاری کردند که او از اذهان خسته‌ی عمومی پاک شود و مبلغ آن روز کلاه زنجانی با مبالغ کلاه متبحران جدید پوشیده شود.

اما اینجا یک علامت سوال بزرگ وجود دارد و آنهم این است که اگر مجازات بابک زنجانی آنقدر موثر بود که او را به بازپس دادن اموال وادار کرد، پس چرا تعداد کلاهبرداران و ارقام کلاهبرداری‌های بعد از او با چنین رشد غیر قابل تصوری روبرو شد؟!

همچنین ببینید

اختلال در سهمیه سوخت کامیون داران و ناوگان دیزل . . .

اختلال در سهمیه سوخت کامیون داران و ناوگان دیزل . . .

اختلال در سهمیه سوخت کامیون داران و ناوگان دیزل . . . صرفا جهت اطلاع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *