تبلیغات شت کوین کیشو در بوکان،ارز، دیجیتال، بوکان، آذربایجان غربی، کیشو، کیشو اینو، kishu inu، میدیا حسینی
تبلیغات شت کوین کیشو در بوکان

تبلیغات شت کوین کیشو اینو در بوکان

تبلیغات شت کوین کیشو اینو در بوکان

طی یکسال و نیم اخیر توجه مردم به بیتکوین و آلت کوین ها بیشتر شد تا حدی که bitcoin, dogecoin در ترندهای گوگل در جهان بودند .
در کنار ارزهای محبوبی که در جهان که چندسالی است ایجاد و پروژه های تعریف شده و مشخصی دارند و شرکت های مختلفی در پرداخت های نوین خود از آن استفاده می کنند، هر روز شاهد رشد قارچ گونه شت کوین هایی هستیم که اکثرا بعد از مدتی کوتاه، اسکم می شوند .

شت کوین چیست؟

اگر بخواهیم کوتاه بگویم؛ شت کوین ها اصطلاحا به توکن‌هایی گفته می‌شود که هدف خاص و مشخصی ندارند و همانطور که گفتیم بیشترشان اسکم می‌شوند. البته ناگفته نماند شت کوین شیبا توانست رشد خوبی داشته باشد و جزو محبوب ترین توکن ها شود و در صرافی محبوب “بایننس” نیز لیست شود .

یک شبه میلیاردر شدن

رویای یک شبه میلیاردر شدن در بین مردم جهان بخصوص “جهان سومی‌ها” در بالاترین سطح خود قرار گرفته بطوری که بیشتر کسانی که بر روی شت کوین ها و سایت هایی که با وعده سود بالا به کاربران در حال فعالیت هستند، جزء همین کشورها هستند .

کیشو اینو

توکن کیشو ( KISHU ) با رتبه ۲۸۶۳ در کوین مارکت کپ که یکی از توکن های ایجاده شده با ارز اتریوم است که حدودا سه ماه و نیم از فعالیت هایش می‌گذرد.
توکنی که در etherscan.io اولین تراکنشش مربوط به ۲۰۲۱-۰۴-۲۱ می باشد و تا امروز فقط ۲۵۹ تراکنش در اتر اسکن برایش ثبت شده و در صرافی هایی لیست شده است که هیچکدام در لیست ۱۰ صرافی‌های برتر جهان نیستند .

شت کوین کیشو در صرافی ها
شت کوین کیشو در صرافی ها

در وبسایت رسمی شت کوین، خبری از برنامه های آتی آن داده نشده است، فقط عکس هایی از آن در اینستاگرام دیده میشود که بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی آن طبق گفته این پیج‌ها در کالیفرنیا، نیویورک و… نصب شده است .
عکس هایی که بیشترشان فوتوشاپ شده هستند (به خطوط کناری توجه کنید).

فوتوشاپ، شت کوین، کیشو

تبلیغات کیشو در ایران !

در استان آذربایجان غربی، شهر بوکان، چند روز پیش در یکی از میدان های پر تردد بنر رسمی شت کوین کیشو نصب شده بود. ( ما به شهر بوکان سفر کردیم و دقیقا به محل نصب بنر رفتیم و از این بنر تصویر گرفتیم)
تبلیغات شت کوین کیشو در بوکان

تبلیغات شت کوین کیشو در بوکان،ارز، دیجیتال، بوکان، آذربایجان غربی، کیشو، کیشو اینو، kishu inu، میدیا حسینی
تبلیغات شت کوین کیشو در بوکان


که بنر تبلیغاتی آن صبح ۱۸ شهریور نصب و شب ساعت ۲۳ بنر دیگه ای جایگزین آن شد.
اگر توجه کنید بنری دیگر، کمی پایین‌تر در همان ردیف به رنگ قرمز نیز وجود دارد که روی آن نوشته شده؛ اگر در فروشگاه لوازم آرایشی با کیشو خرید کنید شامل تخفیف می شوید .

تبلیغات ارز در بوکان، میدیا حسینی، کیشو، کیشو اینو
تبلیغات ارز در بوکان

بنر رسمی کیشو برداشته شده و جای خود را به بنر تبلیغاتی فروشگاه لوازم آرایشی نسبتا معروفی داد که چند وقت پیش کار خود را شروع کرد و در فضای مجازی هم یکی از خواننده های معروف کورد (س.ک) نیز برای این فروشگاه تبلیغ میکرد.
در بنر جدیدی که نصب شده همچنان ذکر شده که اگر از فروشگاه لوازم آرایشی با شت کوین کیشو خرید کنید ۳۰ درصد تخفیف شامل شما میشود !

میدیا حسینی، لانکو، کلاهبرداری، ارز دیجیتال


در تراکت های پخش شده در سطح شهر، آیدی اینستاگرام اصلی شت کوین کیشو اینو در کنار آیدی و آدرس فروشگاه لوازم آرایشی نیز دیده میشود !

تبلیغات لوازم آرایشی و کیشو، میدیا حسینی
تبلیغات کیشو

اما سوال اینجاست : بنر اول که تنها تبلیغات کیشو می باشد چه سودی برای آقای (پ.م) دارد و چرا بعد از ۱۲ ساعت برداشته شد؟
بنر تبلیغات شت کوینی که رتبه ۲۸۶۳ دارد چگونه بدون نظارت در یکی از میدان های اصلی باید نصب شود؟!

می‌بینیم که دو بنر کیشو و لوازم آرایشی دقیقا روبروی درب ورودی فرمانداری نصب می‌گردد و دستگاه ناظر که زیر مجموعه فرمانداری می‌باشد به این موضوع بسیار مهم توجه نکرده است.

تبلیغ دو بنر کیشو و لوازم آرایشی
تبلیغ دو بنر کیشو و لوازم آرایشی


اما نهایتا با این عدم توجه چه کسی مسئول خروج ارزهای هدر رفته در سایه برای خرید این شت کوین خواهد بود؟

اگر عاقبت این شت کوین همچون سایر شت کوین های تبلیغی در کانال های فارسی ( همچون safemooncash) شود چه کسی پاسخگو خواهد بود ؟
با آقای پ.م که صاحب فروشگاه لوازم آرایشی، تبلیغ کننده کیشو در بوکان و جزو ادمین های اصلی کانال کیشو فارسی می باشد تماس گرفتیم و قرار شد که در تماس‌های بعدی پاسخگوی سوالات ما باشند اما دیگر جوابی به ما ندادند و بارها تماس‌های ما را رد کردند .

مواردی که شاید جالب باشد، تاریخ پست اینستاگرامی آقای (پ.م) ادمین کانال کیشوی فارسی،در مورد کیشو دقیقا دو روز بعد از اولین پست اینستاگرام اصلی این شت کوین است !
و تمامی این موارد باعث به وجود آمدن هاله‌ای از ابهام و شائبه و سوال‌های متعدد بی جواب شده است.

در نهایت “نیشتمان مدیا”، این توکن را تایید یا رد یا مجرایی برای کلاه برداری نمی‌داند و تصمیم را بر عهده ذهن مخاطبین آگاه و پویا می‌گذارد.

میدیا حسینی

همچنین ببینید

انتقاد مردم از صنعت کاران عرصه‌ی شن و ماسه

انتقاد مردم از صنعت کاران عرصه‌ی شن و ماسه

انتقاد مردم از صنعت کاران عرصه‌ی شن و ماسه ✍️ . ‌. . ریزان باپیریان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *