تعطیلی و اعتصاب کارکنان و مربیان آموزشگاە رانندگی پایە یکم دارا، همچنان ادامه دارد...

تعطیلی و اعتصاب کارکنان و مربیان آموزشگاە رانندگی پایە یکم دارا، همچنان ادامه دارد…

تعطیلی و اعتصاب کارکنان و مربیان  آموزشگاە رانندگی پایە یکم دارا، همچنان ادامه دارد…

 

️قبلا در مورد نوع و کارکرد این آموزشگاه، یادداشتی به صورت گزارشی مبسوط از این رسانه به تحریر در‌آمد و‌ به دنبال آن سایر رسانه‌های سطح شهر، از روند فعالیت‌های این آموزشگاه، آگاه و  مواردی را جهت تنویر افکار عمومی برای شهروندان منتشر نمودند، که نشر این خبرها، گویای آن است؛ آموزشگاه رانندگی پایه یکم سقز به دلیل وجود اختلافات، تخلفات، مشکلات و اختلال در شیوه‌ی مدیریتی، کماکان تعطیل و دامنه‌ی اعتصابات کارکنان و مربیان هر روز گسترده‌تر می‌شود و گویا دخالت مقامات ذی‌ربط نیز تا حال، کارساز نبوده است.

️شنیده‌ها حاکیست، جهت رسیدگی جدی به این موضوع، بازرسان استانداری نیز به این قضیه ورود کرده‌اند اما متأسفانه، گرهی از مشکلات این مجموعە تا کنون باز نشده و طبق شنیدەها حل این مشکلات تنها در حد گوش دادن بە شکایات و درد دل و گلە‌مندی شرکاء و کارکنان و مربیان از مؤسس، بوده است.
بە درخواست مربیان و کارکنان از فرمانداری درخواست نشستی برای برای روز دوشنبە بە تاریخ ١٤٠٢/٥/١٦ شدە بود کە این درخواست به تقاضای مؤسس مبنی بر اینکە خودشان این نشست را در محلی دیگر  برگزار می‌کنند لغو شده است!

اما نشست مؤسس با کارکنان و مربیان و شرکاء هم منجر به حل و رفع مشکلات و اختلافات نشده است، از جمله اینکه؛ مؤسس حاضر بە پرداخت کامل حق و حقوق کارکنان و مربیان نیست و وعده‌ی دیگری را برای هفته‌ی آینده داده است.
تا این لحظه ظاهرا قرار است طی یکی دو روز آینده در خصوص حل مشکلات آموزشگاه دارا نشستی در فرمانداری با حضور تعدادی از مسئولین استانی و شرکا و کارمندان و کسانی که به هر نحو با قضایای پیش آمده درگیر هستند برگزار شود اما باید دید، آیا فرماندار با وصف وعده‌هایی مبنی بر حل این موضوع، خواهد توانست این گره را که ظاهرا با دست باز نمی‌شود، با اختیارات خود و به روشی دیگر باز کنند . . .

شایان ذکر است کە یکی از مطالبات اهم کارکنان و مربیان پرداخت حقوق ماهیانە آن‌هاست، کە از طرف مؤسس هر ماە بە تعویق افتاده است. شنیدها حاکیست بانی و باعث اعتصاب و مشکلات پیش آمدە که هنوز هم ادامه‌ دارد ناشی از بی انظباطی و ناتدبیری مؤسس آموزشگاه است. حال که کارکنان و مربیان ناگزیر برای دریافت حق و حقوق خود به نوعی اقدام به مطالبه‌گری نموده‌اند، از جانب مؤسس این اعتراضات، به قصد سوء پروندە سازی و با سوءاستفاده از اوضاع کنونی به عنوان اغتشاش به مبادی ذی‌ربط ارجاع داده شده و ایشان در صدد آن هستند که با حمایت‌های پشت پرده مدیریت آموزشگاه را در اختیار بگیرند و برخی از عوامل آموزشگاه که موجد اعتصاب و اعتراض و مطالبه بر حق خود بوده‌اند را اخراج نماید.

️اکنون باید دید، تدبیر و برخورد عادلانه و جدی مسئولین امر در این رابطە به کجا ختم خواهد شد و آموزشگاهی که می‌توانست مطالبات چندین ساله‌ی شهروندان سقزی و دیگر شهرهای اطراف تامین نماید، به وضعیتی آرام و در خور دومین شهر استان، دست خواهد یافت؟ . . .

همچنین ببینید

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. !

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. !

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. ! ✍ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *