توهم میلیاردر شدن با بازی همستر و تپ سواپ
توهم میلیاردر شدن با بازی همستر و تپ سواپ

توهم میلیاردر شدن با بازی همستر و تپ سواپ

توهم میلیاردر شدن با بازی همستر و تپ سواپ

میدیا حسینی

🔹غیر ممکن است این روزها در جمعی نباشید و حرف همستر و تپ سواپ و… نباشد، بازی تلگرامی که همه فکر می کنند قرار است میلیاردر شوند و خیلی‌ها در رویاهایشان برای سکه ها نقشه کشیده‌اند!
چند ماه پیش ربات مشابه‌ی به اسم نات‌کوین معرفی شد که بعد از مدتی در صرافی‌ها لیست و قابلیت خرید و فروش دارد با این موج ربات‌های بسیاری همچون همستر کامبت، تپ سواپ و… ایجاد شدند!
ربات.هایی که قرار است در پایان بازی در قالب یک ایردارپ به کاربران خود ارز دیجیتال هدیه بدهند.

🔻 تحلیل بازی تا نتیجه؛

در ربات همستر کامبت شما نقش مدیر یک صرافی را دارید، در این بازی با ضربه زدن می‌توانید سکه بدست بیاورید اما این تنها راه نیست، بلکه می‌توانید با انجام یک سری از فعالت‌ها همچون: عضویت و فالو شبکه‌های اجتماعی همستر، خرید و حدس کارت‌های شانس روزانه، دعوت دوستان، زدن کد مورس در بازی و … سکه های بیشتر بدست بیاورید.
اگر در یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال همچون بایننس، کوین بیس و … فعالیت کرده باشید می‌دانید که هریک از کارت‌هایی که خریداری می‌کنید و ارتقاء می‌دهید به چه معنا هستند! مثلا شما در بازی با ارتقای کارت تیم پشتیبانی، سطح پشتیبانی صرافی‌تان را ارتقا می‌دهید.

اما یادتان نرود طبق جدیدترین اطلاعیه همستر پروفیت اهمیت بالاتری دارد و معیار دریافت توکن هدیه یک فرایند ترکیبی کلی است . . .

🔻 واقعا همستر پول می‌شود؟

هر ارز و توکن جدیدی که کاربران زیادی داشته باشد، به راحتی در صرافی های ساده لیست می‌شود، همین الان نیز شما می‌توانید با ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین دانش یک توکن به اسم خودتان بسازید و درچند سایت برای خرید و فروش به اشتراک بگذارید!

🔹”توکن همستر” با توجه به اینکه بر روی ارز اختصاصی تلگرام (Ton) لانچ شده است، لیست و قیمت گذاری خواهد شد اما به نظرم میزان فعالیت کاربران در ایردراپ همستر هم اگر تبدیل به پول شود، زیاد نمی‌تواند چشم گیر و مبلغ بالایی باشد و مدتی بعد از لیست شدن چه بر سر این توکن می‌آید.
چون با اینکه نات کوین لیست و قیمت گذاری شده است هیچ گونه رود مپ (رود مپ: نقشه راه و مسیری که تیم مدیران و طراحان برای پیشرفت و اهداف طراحی کرده‌اند که باید طبق آن پیش بروند) مشخصی ندارد و معلوم نیست آینده این ارز چه خواهد شد مگر اینکه واقعا یک رود مپ(نقشه راه) حرفه‌ای و قوی داشته باشد تا رشد کند و دچار یک دامپ (ریزش شدید) شدید نشود، همستر نیز چنین وضعیتی دارد و با توجه به اطلاعیه‌های عجیب که همستر هر روز صادر می.کند و یک روز تعداد سکه، یک روز پروفیت و … را مبنا قرار می‌دهد مشخص است هنوز رودمپ مشخصی ندارد و حتی در صورت لیست شدن شاید به صورت هیجانی حجم بالایی خرید و فروش شود اما اینکه بعد از مدتی جه بر سر این ارز خواهد آمد واقعا مشخص نیست . . ! توهم میلیاردر شدن با بازی همستر و تپ سواپ

🔹البته با توجه به تعداد کاربرانی که در حال حاظر از همستر استفاده می‌کنند از مرز ۱۰۰میلیون گذشته است واقعا اگر تیم قوی از آن حمایت کند و رود مپ اصولی داشته باشد، می‌تواند در آینده جزو توکن‌های برتر باشد.
ناگفته نماند این مسیر هر چه ربات‌هایی که بر بستر تلگرام فعالیت می‌کنند و مخصوصا آنهایی که توکنشان بر بستر ارز تلگرام (TON) لانچ شده است به نفع ارز تون است و در رشد قیمتی این ارز به شدت می‌تواند موثر باشد.(قیمت ارز تون در این لحظه ۷٫۰۹ تتر است)

میدیا حسینی

همچنین ببینید

ادامه روند صعودی دلار 25 فروردین 1403

ادامه روند صعودی دلار ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

دامه روند صعودی دلار 🔹دلار همچنان وضعیت صعودی خود را حفظ و طبق روال یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *