توهین به لباس کوردی در برنامه "زنده باد زندگی" شبکه دو

توهین به لباس کوردی در برنامه “زنده باد زندگی” شبکه دو

توهین به لباس کوردی در برنامه “زنده باد زندگی” شبکه دو

محمد جعفر خسروی مجری برنامه “زنده باد زندگی” در پخش مستقیم این برنامه خطاب به دکتر “فریبرز عزیزی” لباس زیبای کوردی را لباس چوپانی می خواند.

#پیام نیشتمان صدا و سیمای ملی از نوآور و نخبه ای کورد برای شرکت در برنامه تلوزیونی دعوت به عمل می آورد اما مجری برنامه زنده خود را به سطحی از آگاهی نرسانیده که تن پوشی که روی لباس کوردی پوشیده می شود اگر هم در فصل سرما برای چوپان ها کاربرد داشته باشد را نباید تمامیت اصالت یک لباس که نماد پوشش تمدن یک ملت است، چوپانپوش کند. چوپانی شغل انبیاست و کورد یک تمدن، میهمان برنامه شما اگر هم چوپان باشد یک “کورد چوپان” است، فاصله یک #کوردچوپان تا یک #مجری_نادان با زمین و آسمان هم فاصله گذاری نمی شود.

#آقای_خسروی؛ قطعا شما و آقای امیر خسروی کارگردان این برنامه تلوزیونی، نا آگاهتر از آن هستید که بر احادیث ائمه اهل تشیع اشرافیت داشته باشید و این حدیث از امام صادق(ع) را دیده یا شنیده باشید که فرموده‌اند: «خدای تعالی پیغمبرى را مبعوث نکرد، مگر آن‌ که او را به شغل چوپانى در اوایل عمر وا داشته است‏»، یا رسول خدا که فرمودند؛ «خداوند، داوود(ع) را هنگامی مبعوث کرد ‌که ایشان یک چوپان بود؛ همچنین حضرت موسی(ع) را نیز هنگام چوپانی ایشان به نبوت برگزید؛ من نیز چوپانی گوسفندان را در منطقه جیاد به عهده داشتم». توهین به لباس کوردی در برنامه “زنده باد زندگی” شبکه دو

شما نه می دانید لباس کوردی چیست و نه فهمیده اید شغل چوپانی چیست.

همچنین ببینید

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. !

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. !

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. ! ✍ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *