محکومیت قطعی برای یکی دیگر از روئسای اتحادیه‌های اصناف سقز صادر شد
محکومیت قطعی برای یکی دیگر از روئسای اتحادیه‌های اصناف سقز صادر شد

سومین محکومیت قطعی برای یکی دیگر از روئسای اتحادیه‌های اتاق اصناف سقز

سومین محکومیت قطعی برای یکی دیگر از روئسای اتحادیه‌های اتاق اصناف سقز

یکی دیگر از روئسای اتحادیه‌های اتاق اصناف سقز بنام ( م _ ک ) از دادگاه تجدید نظر استان کوردستان محکومیت قطعی گرفت.

( م_ک ) یکی از متهمین پرونده‌های قطور اتاق اصناف سقز بود که در حکم بدوی از شعبه ۱۰۱ کیفری دو دادگاه سقز، به جرایمی چون تحصیل مال از طریق نامشروع، خیانت در امانت و فرار مالیاتی به تحمل حبس، پرداخت جزای نقدی و رد عین مال محکوم شده بود.

وکیل ایشان نسبت به حکم صادره اعتراض کرده و در مرحله تجدید نظر در دادگاه استان، موضوع فرار مالیاتی که در دادگاه سقز بر اساس اوراق و اسنادی که نشان دهنده صدور فاکتور و فروش آن‌ها به متقاضیان برای دریافت وام و تسهیلات از بانک‌ها صادر شده بود و بابت صدور آن‌ها مبالغی دریافت کرده بود به پرداخت جزای نقدی محکوم شده بود، با توجه به استعلام دادگاه از اداره امور مالیاتی سقز که گفته است از متهم شکایتی ندارد این جنبه از محکومیت را از ایشان مبرا نمود.

در دادگاه تجدید نظر استان کوردستان محکومیت قطعی با تحمل حبس تعزیری، رد عین مال و جزای نقدی به جرم ” تحصیل مال از طریق نامشروع ” برای ایشان صادر و یکی دیگر از پروند‌های صدها صفحه‌ای اتاق اصناف سقز با صدور این حکم بسته شد.

صفحات دیگر رسیدگی به اتهامات روئسا و اعضای دیگر اتحادیه‌های اصناف سقز در حال ورق خوردن و منتظر صدور تصمیمات محکم دستگاه قضا است تا دست منتخبین خائن به اموال و حقوق عمومی را رو و برایشان احکام محکمی را صادر نماید.

 

همچنین ببینید

خطاب به ریاست محترم ورزش و جوانان سقز

خطاب به ریاست محترم ورزش و جوانان سقز

خطاب به ریاست محترم ورزش و جوانان سقز گلایه چندباره ورزشکاران و ورزش دوستان مدت‌هاست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *