مرد پاوه‌ای می‌گوید؛ تجاوز نکرده‌ام

مرد پاوه‌ای می‌گوید؛ تجاوز نکرده‌ام

مرد پاوه‌ای می‌گوید؛ تجاوز نکرده‌ام

روز دوشنبه؛ ۲۹ شهریور خبری در رسانه‌های پاوه مبنی بر تجاوز مردی تقریبا ۴۰ ساله به دختری ۱۰ ساله منتشر شد و ماجرا را اینگونه تشریح نمودند که دختر ۱۰ ساله، دوست مدرسه‌ای دختر همان مرد بوده و برای بازی به دیدن دختر مرد ۴۰ ساله به منزل ایشان مراجعه می‌کند.
مرد مورد نظر دختر را دور از چشم دختر خود به پارکینگ منزل شخصی برده و او را مورد تعرض جنسی قرار می‌دهد.
مادرکودک پس از دیدن علایم کبودی روی بدن کودک خود سریعا او را به مراکز درمانی برده و پزشک معالج او را برای مداوا و پایش‌های درمانی و مراقبت‌های ویژه روانی به مدت چند روز در بیمارستان بستری می‌‌کند.

اما رسانه‌های پاوه حرف از تجاوز و آزار و اذیت دختر توسط مرد متجاوز خبر داده اند اما متهم می‌گوید؛ من با دختر رابطه جنسی برقرار نکرده‌ام.

منابع غیر رسمی و شنیده‌ها حاکی از آن است که نتیجه بررسی‌های پزشکی قانونی می‌گوید؛ کبودیهایی روی بدن دختر بچه مشاهده می‌گردد اما علایمی از تجاوز به اندامهای جنسی کودک دیده نمی‌شود.

#پیام نیشتمان مدیا | متاسفانه زیر ساخت‌های تربیت جنسی افراد از زمان کودکی و در مقاطع تحصیلی ابتدایی تا دانشگاه هم بستر سازی نشده و مورد آموزش قرار نمی‌گیرد و نیازهای جنسی افراد بر ارزش‌ها و حریم‌ها، بی رحمانه برتری‌ خود را در چنین ناهنجاری‌هایی نشان می‌دهد.  مرد پاوه‌ای می‌گوید؛ تجاوز نکرده‌ام

ذایق‌های فیزیولوژیک انسان همچون نیازی همیشگی باید در مسیری صحیح و در فرایندی آرام و خارج از سرکشی، تربیت شوند که اگر در چنین روندی قرار نگیرد خود را در ساختار شکنی ارزش‌ها نشان داده و در مثال‌هایی چون ازدواج‌های ناصحیح، روابط با جنس مخالف صرفا برای ارضای نیاز جنسی، ارضای میل جنسی از طریق رسانه و فضای سایبر و در بدترین حالت برقراری ارتباط با جنس موافق و تجاوز به جنس موافق و مخالف، تعرض کلامی در خیابان و در بهترین شکل ممکن، این نیاز انسانی در بعضی از افراد در خفقان و سکوتی مطلق به دار آویخته شده و مرگ آن، عوارض شدید روحی و روانی را برای او رقم خواهد زد.

در چنین دایره‌ای که تربیتی جنسی برای همه افراد به صورت یکدست و مساوی پایه ریزی نشده و قیمت ارضای این نیاز حتی به نرخ جان هم توسط تعدادی از انسان‌ معامله می‌شود، مراقب خود و فرزندانمان باشیم.

همچنین ببینید

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. !

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. !

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. ! ✍ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *