مشکلات ساکنین محدوده کانی نیاز سقز, میدیا حسینی, سقز, کانی نیاز, ارسطو گویلی, جعفر توان, فرمانداری سقز
مشکلات ساکنین محدوده کانی نیاز سقز

مشکلات ساکنین محدوده کانی نیاز سقز

مشکلات ساکنین محدوده کانی نیاز سقز

✍میدیا حسینی

▪️عدم برابری و مساوات در خدمت رسانی به شهر سقز مسئله جدیدی نیست، در محدوده کانی نیاز سقز (مابین آخر نشمیلان به کانی نیاز در ضلع شرقی رودخانه) حدودا ۵۰ واحد منزل مسکونی مدت زیادیست احداث شده است. و این در حالی‌ست با توجه به بررسی‌های به عمل آمده از این پایگاه خبری، منازل مسکونی و زمین‌های این خانواده‌ها، خارج از محدوده شهری و داخل حریم واقع شده است.

▪️بیشتر معترضین ساکنین این محدوده، دادن وعده و وعیدهای نافرجام های مسئولین مربوطه در دوره‌های گذشته است که امیدهای واهی به آن ها داده شده و هیچ کدام از این مسئولین به قول‌هایشان عمل نکرده‌اند و مشکلات عدیده در این منطقه زندگی عادی آن ها را مختل کرده است.

مشکلات ساکنین محدوده کانی نیاز سقز, میدیا حسینی, سقز, کانی نیاز, ارسطو گویلی, جعفر توان, فرمانداری سقز
مشکلات ساکنین محدوده کانی نیاز سقز

▪️فشار و مشکلات به حدی بوده است که چندی پیش ساکنین و زمین داران جلوی فرمانداری سقز به نشانه عدم رسیدگی به مشکلات آنان و عدم بررسی و توجه به درخواست هایشان تجمع کرده‌اند. از جمله مشکلات ساکنین محدوده کانی نیاز سقز به قرار زیر است؛

▪️یکی از عجیب ترین مواردی که در این منطقه وجود دارد تمامی ساکنین از وسایل و امکانات نفتی استفاده می‌کنند و فاقد انشعاب گاز شهری و دیگر دستگاه‌های خدمت رسان شهری یا روستایی هستند، که در دو مورد اتفاق پیش آمده باعث آتش سوزی خانه و وسایل آن‌ها شده در حالی که فقط یکی از ساکنین امتیاز گاز را دارد و انشعاب گاز این شخص تنها ۲۰ متر با خانه‌های همجوار فاصله دارد، حال باید دید و بررسی کرد که چه تفاوتی بین مالکین وجود دارد!؟!

▪️در آخرین تماس یکی از مالکین با خبرنگار نیشتمان قلم گفت؛ که ارسطو گویلی شهردار سقز طی نامه‌ای( پیوست این‌ گزارش) فرماندار سقز را در جریان مشکلات این منطقه قرار داده که امیدی جدیدی را در دل ساکنین این منطقه ایجاد کرده است.

مشکلات ساکنین محدوده کانی نیاز سقز, ارسطو گویلی, جعفر توان, فرمانداری سقز, کانی نیاز, میدیا حسینی

 ▪️حال باید دید که آیا جعفر توان، همچون فرمانداران پیشین تنها به آن‌ها وعده و وعید نافرجام خواهد داد یا می‌تواند با قول و‌ وعده امیدوار کننده، به مشکلات ساکنین این محدوده جامه عمل بپوشاند! گزارش تصویری را ببینید

گزارش تصویری را ببینید

میدیا حسینی

همچنین ببینید

۱۶۶ بار اهدای خون متوالی توسط فرد سقزی

۱۶۶ بار اهدای خون متوالی توسط فرد سقزی

۱۶۶ بار اهدای خون متوالی توسط فرد سقزی محمدطاهر تاجوانچی از اعضای داوطلب هلال‌احمرسقز، با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *