پارک لاله سقز در آستانه‌ی متروک شدن...

پارک لاله سقز در آستانه‌ی متروک شدن…

پارک لاله سقز در آستانه‌ی متروک شدن…
خبرنگار پایگاه خبری نیشتمان قلم
اینجا پارک لاله شهر سقز است، که متاسفانه به علت‌ بی خیالی مسئولین امر، به امان خدا رها شده است، این پارک به محل امنی برای جمع‌ شدن مواد فروشان و متجاهران و به مکان پنهان و دور از چشم مسئولان برای هر آنچه نامش تجاوز و تجاهر، مصرف و تزریق انواع مواد و انواع خلاف است، تبدیل شده است و این جای بسی تأمل و سؤال است که چرا این پارک به امان خدا رها گشته است؟!
پارک لاله سقز در آستانه‌ی متروک شدن...
پارک قدیمی ( لاله ) به خاطر موقعیت منحصر به فرد جغرافیایی می‌تواند یکی ازجاذبه‌های گردشگری و دیدنی برای شهر و استان باشد.
پارک لاله سقز زمانی، یکی از پر بازدیدترین گردشگاه‌های این شهر برای رفع نیازهای طبیعی، سیاحتی و تفریحی برای شهروندان بود، اکنون مثل خیلی از طرح‌های مطرود شده‌ی شهر، زمان فرسودگی و پوسیدگی خود را طی می‌کند، هر نقاط و مکان شهری اگر به هر دلیلی بلا استفاده رهایش کنند، بعد از مدتی به ویرانه و متروکه تبدیل خواهد شد، اگر مسولان پر ادعای مدیریت شهری به این پارک رسیدگی کنند، به مانند پارک شهر رقابت خواهد کرد، اینک می‌بینیم با این اوضاع آشفته رهایش کرده‌اند.
پارک لاله سقز در آستانه‌ی متروک شدن...
تخریب شدن آبنماها، محل شهر بازی، پژمردگی و خشک شدن درختان و عدم رسیدگی به کل و نمای ظاهری پارکژ نشان از بی‌خیالی و بی توجهی مسئولان به‌گردشگاه‌ و فضای سبز شهری‌ست که به مرور زمان به پاتق خلافکاران و متجاهران و مواد فروشان تبدیل گشته است.
پارک لاله سقز حال پناهگاه و جای مناسبی برای جوانان و نوجوانانی شده است که گرایش به انواع خلاف به ویژه مصرف انواع مواد مخدر  در اذهان آن‌ها‌ دو چندان شده است!
به گزارش خبرنگار سایت نیشتمان قلم، در پی تحقیقات به عمل آمده متوجه بعضی از رفتارهای ناهنجار، ناشایست و غیر اخلاقی در آلاچیق‌ها و مخفی‌گاهای تاریک در شب شده است که نوشتن جزئیات فساد و موارد غیر اخلاقی در شأن و جایگاه این رسانه نیست!
آن مدعیان زیباسازی شهر، آن مدعیان خدمات شهری شهرداری و آن مدعای دیدبان شفافیت در کجای این شهر به عنوان حافظ و پاسدار شهری، دیدبان گذاشته‌اند که پارکی به این بزرگی روی تپه‌ی بلند این شهر را نمی‌بینند؟!
بر اساس شنیده‌های بسیاری از مسافران که در مجاور پارک با چادر اسکان می‌کنند، از دزدیده شدن وسایل‌های خود خبر می‌دهند و از افراد معتاد و خلافکار این پارک شاکی شده‌اند که به کلانتری ۱۲ بهارستان مراجعه کرده ولی هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته است!
آقای مسئول، اینجا شهر به اصطلاح کهن و باستانی سقز است، به میزان قدمت و فرهنگ دیرینه‌ی آن نوع آداب و رسوم این شهر را حفظ کنید! آن برداشت و نگرش‌ و غیرت و جرأت مردمان این شهر را در اذهان عمومی و مسافران‌ این شهر محفوظ نگه دارید!

همچنین ببینید

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. !

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. !

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. ! ✍ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *