کلاهبرداری پانزی v-miner دیگر در کمین مردم به ویژه مردم سقز
کلاهبرداری پانزی v-miner دیگر در کمین مردم به ویژه مردم سقز

کلاهبرداری پانزی v-miner دیگر در کمین مردم به ویژه مردم سقز

کلاهبرداری پانزی v-miner دیگر در کمین مردم به ویژه مردم سقز

«از تجزیه و تحلیل وضعیت تا معرفی تیم سازندگان با اسناد . . !»

✍🏻 میدیا حسینی

▪️گویا زیر سایه خواب نهادهای امنیتی در زمینه‌ی کلاهبرداری پانزی به صورت آنلاین، هر روز شاهد رشد قارچ‌ گونه سایت‌های پانزی و خروج ارز از کشور هستیم و کار به جایی رسیده است که یکی از شرکت های ثبت شده در زمینه‌ی “ماین ارزدیجیتال” که در شهرک صنعتی سقز خود را یکی از شرکت های معتبر و با علم معرفی می‌کند، در اینستاگرام خود شروع به تبلیغ یک وبسایت کلاهبرداری پانزی می‌کند!

ماینر مجازی
ماینر مجازی

▪️یا اعضای این شرکت علم و آگاهی در مورد ماینر‌ مجازی دروغین ندارند یا خودشان شریک هستند؟!
شاید اولین مورد این باشد بگویید بله شاید به عنوان زیر مجموعه افراد را با استفاده از لینک دعوت می‌کند و در سود جذب زیر مجموعه شریک است! اما طبق بررسی و مستندات این وبسایت هیچ حالت زیر مجموعه گیری ندارد! پس باید دید آیا این شرکت در سقز با چه هدفی در حال تبلیغ گسترده در پیج بلاگرها برای پست مخصوص، نحوه ثبت نام و واریز به این وبسایت کلاهبردار است؟! قضیه زمانی جالب تر میشود که این وبسایت۶ آذر ۱۴۰۲ ثبت شده و پیج سقزی که در حال تبلیغ است از ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ درحال تبلیغ است!

▪️ماینر مجازی v-miner.com؛
وب سایتی به اسم ماینرمجازی مدتی‌ست در حال کلاهبرداری، تحت عنوان بیتکوین (یا سایر ارزهای دیجیتال) به صورت مجازی ماینر؛ بخرید و سود دریافت کنید . . !
دقیقا فعالیتی مشابه خود ماینینگ فیزیکی! کار شرکت ثبت شده در سقز چیست؟ ماینینگ به صورت فیزیکی و واقعی …

▪️کلاهبرداری پانزی به این صورت است که؛ کاربران در وبسایت تحت عناوین مختلف سرمایه گذاری می‌کنند و به صورت دوره‌ای، روزانه، هفتگی و ماهانه سود دریافت کرده و هر کابر نیز با معرفی کاربری دیگر به عنوان رفرال ( زیرمجموعه ) نیز سود دریافت می‌کنند.
از اصل پول خود کاربر، پول خود کاربر را پرداخت و به این ترتیب با پول کاربر A به B و از پول کاربر B پول کاربر C و به این ترتیب کل پرداخت به شیوه انجام می‌شود، تا جایی که اعتماد کاربران جلب‌ می‌شود و کاربر با طمع افزایش سود بیشتر سرمایه گذاری می‌کند و یک‌ شبه وبسایت بسته خواهد شد و دیگر خبری از واریز پول به حساب کاربران نیست، نمونه.های مشابه را می‌توان چند سال پیش “وی‌کاپیتال” و یا همین دوسال پیش ” تمون” را مثال زد، درست زمانی که بنده تمون را کلاهبرداری معرفی کردم با موج نقد و تهدیدهای عجیبی روبرو شدم که می‌گفتند وبسایت معتبر است و پرداختی دارد، اما مدتی نگذشت که تمون هم کامل وبسایت را بست و بالای چندهزار میلیارد مردم ساده را خورد و مردمی ماندند و یک وبسایت با صفحه سفید و ضررهای میلیاردی . . !

v-miner کلاهبرداری
v-miner کلاهبرداری

▪️مبلغان هر وبسایت باید ضرر و زیان مال‌ باختگان را نیز پرداخت کنند، یکی از بلاگران که در زمینه‌ی طنز درحال فعالیت است، پست شرکتی که در سقز در حال فعالیت در زمینه ماینگ در شهرک صنعتی است را که وبسایت کلاهبردار را معرفی می‌کند استوری می‌کند! که این مورد خود جای تعجب است!

▪️ سؤال اینجاست که؛ وبسایت ماینر مجازی به اسم چه کسی است؟
در بخش ارتباط با سایت، شماره‌ای با پیش شماره ۴۱+ (سوئیس) ثبت شده است، اما وقتی دامنه وبسایت را بررسی می‌کنیم به اسم پیمان امیدی و آدرس سلیمانیه و اربیل (کوردستان عراق) روبرو خواهیم شد و شماره‌ای نیز با پیش شماره ۹۶۴+ ثبت شده است!(به اطلاعات موجود در تصاویر بررسی دامنه اعتماد نکنید، گرچه طبق تجربه شخصی بنده احساس می‌کنم نام شخص تا حدودی امکان دارد واقعی باشد)

v-miner کلاهبرداری

▪️شهروندان عزیز توجه کنند؛ هر وبسایتی که شما را وادار به سرمایه گذاری نماید و سود روزانه، هفتگی و ماهانه پرداخت کند؛ پانزی و کلاهبرداری است، لطفا سرمایه‌ی خود را نسوزانید، همچنین از نهادهای ناظر و مرتبط درخواست می‌شود؛ لطفا از خواب بیدار شوند و سریعا با مبلغان برخورد و با توجه به سر نخ‌های موجود عوامل این وبسایت را شناسایی و دستیگر کرده تا مردم علی‌الخصوص همشهریان عزیز سقز، بانه و بوکان زین پس، در دام این وبسایت کلاهبردار نیفتند . . !

کلاهبرداری پانزی v-miner دیگر در کمین مردم به ویژه مردم سقز

میدیا حسینی

همچنین ببینید

خطاب به ریاست محترم ورزش و جوانان سقز

خطاب به ریاست محترم ورزش و جوانان سقز

خطاب به ریاست محترم ورزش و جوانان سقز گلایه چندباره ورزشکاران و ورزش دوستان مدت‌هاست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *