اتفاقا اتفاقات اتفاقی نیست،باید اتفاق را افتاند تا اتفاق بیوفتد . . .

️ اتفاقا اتفاقات اتفاقی نیست، باید اتفاق را افتاند تا اتفاق بیوفتد . . .

️ اتفاقا اتفاقات اتفاقی نیست،باید اتفاق را افتاند تا اتفاق بیوفتد . . .

دلنوشته‌ای از سردبیر

️مردان دولت آنقدر مردم را دور زده‌اند که حتی راستش را هم بگویند دیگر کسی باورش نمی‌شود و با هر تصمیم جدیدی از رئیس جمهورش گرفته تا فرماندارش، مردم آنقدر سروتهش می‌کنند تا بویی از عوام فریبی و سیاست‌های همیشه تکراری و بی منفعت برای ملت را ته آن استنشاق کنند، مثلا همین روزها و همینجا که تهران است، دمای هوا از روزهای تیرماه و اوایل مرداد بهتر است، سوز آفتاب ساعتِ ۱۰ صبح آن روزها طاقت‌فرساتر بود و کولر بیشتر خودروها تا ساعت ۱۲ شب روشن بود اما این چند روزی که تعطیل است، نه خبری از سوزانی آفتاب صبح و ظهر است و نه کولر خودروها تا پاسی از شب روشن است. گرم است اما نه به اندازه‌ی روزهای قبل که قابل تحمل نباشد و به خاطرش چند روز کرکره‌های مملکت را پایین کشید و تعطیل رسمی اعلام کرد . . . اتفاقا اتفاقات اتفاقی نیست،باید اتفاق را افتاند تا اتفاق بیوفتد . . .
️نمی‌دانیم مایی که از مردمان کف خیابان هستیم و در هیچ کجای این مملکت حتی جزئی از آن مردم، مردمی که لقمه‌ی همیشگی دهان آقایان است و تسبیح دستشان را مدام به ضریح آن دخیل می‌بندند نیستیم و در هیچکدام از تصمیم‌های ریز و درشت برای کشور نقشی نداریم، می‌دانیم تعطیلات چه ضرری به چرخ دنده‌های شکسته و زنگ زده‌ی اقتصاد این مملکت می‌زند. اتفاقا اتفاقات اتفاقی نیست،باید اتفاق را افتاند تا اتفاق بیوفتد . . .
داخل تاکسی و اتوبوس و نشستن‌های شبانه و دورهمی‌هایمان چنان پیشنهاداتی برای اصلاح امور رد و بدل می‌کنیم که هشتاد از صدش، ردخور ندارد اما این سوال همیشه ذهن یک ایرانی را به خود مشغول کرده است که آیا مردان بالا این‌ها را نمی‌دانند یا می‌دانند و نمی‌خواهند انجام دهند ؟؟؟؟!!!

منصور شیخی

همچنین ببینید

نارضایتی بیماران حاد و بدحال از نبود تجهیزات و امکانات پزشکی بیمارستان شفا

نارضایتی بیماران حاد و بدحال از نبود تجهیزات و امکانات پزشکی بیمارستان شفا

نارضایتی بیماران حاد و بدحال از نبود تجهیزات و امکانات پزشکی بیمارستان شفا ▪️یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *