وقتی خود مامور راهنمایی و رانندگی بانی ترافیک میشود
میدیا حسینی
عصر دیروز پنجشنبه، مامور راهنمایی و رانندگی بدون توجه به ترافیک سنگین مسیر کلانتری۱۱ به میدان هەڵۆ، در حال رد کردن یک در میان ماشینهای ورودی از پل هوایی به هەڵۆ بود که باعث ترافیک در هر دو مسیر شده بود! خبرنگار نیشتمان قلم، از مسیر سینما (کلانتری۱۱) با ماشین دقیقا ۵۳ دقیقه طول کشید تا به میدان هەڵۆ برسد.
حال باید مامورین راهنمایی و رانندگی نیز توجیه اصولی شوند و شورای ترافیک شهرسقز تدبیری را برای ترافیک مسیرهای اصلی سقز بیندیشد.
فلذا بایستی گفت شورای ترافیک این شهر هیچ تدبیری برای کنترل ترافیک نداشته و هیچ کدام از آنها اشرافیتی بر موضوع حمل و نقل و ترافیک ندارند و گویا به صورت نمادی در این پست حضور دارند، پلیس راهور هم با اعمال قانون و صدور قبوض جرایم تا به حال نتوانسته است تأثیر آنچنانی بر کنترل ترافیک شهری داشته باشد، با تمارض و گذشت و بیخیالی ترافیک حل نخواهد شد، پلیس راهور بایستی در تمام شرایط و صرف نظر از هر نوع شخص حیقیقی یا حقوقی در وظایف خود جدی باشند.
قائل نبودن جدیت و عدم اقتدار و مدیریت در کنترل ترافیک از جمله ایرادات پلیس راهور این شهر است، تمرکز اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی بیشتر در نقاط قرمز یعنی میادین مراکز شهر است، در حالی که خیابانهایی چون بلوار کردستان، استاد شیرازی، خیابان معلم، خیابان شهربانی، خیابان ساحلی، بلوار ارتش و میدان زندان بیشترین ترافیک را از آن خود کرده است، شایان ذکر است در این خیابانها به ندرت پلیس راهور مشاهده میگردد و بار ترافیکی همین نقاط مذکور است که به میادین مراکز شهر هم گسیل پیدا میکند و غافل از این جریان قفل بار ترافیکی خود به خود شکل میگیرد. وقتی خود مامور راهنمایی و رانندگی بانی ترافیک میشود
- با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . . ! - شهریور ۱۳, ۱۴۰۳
- داستانک؛ کالسکه فروشی موشیخانوم و روباه کوچک - تیر ۳۰, ۱۴۰۳
- توهم میلیاردر شدن با بازی همستر و تپ سواپ - خرداد ۲۰, ۱۴۰۳