تیراندازی با تفنگ ته پر به جوان کولبر از فاصله یک متری

تیراندازی با تفنگ ته پر به جوان کولبر از فاصله یک متری

تیراندازی با تفنگ ته پر به جوان کولبر از فاصله یک متری

شب گذشته جوان ۲۶ ساله بدون “کوله بار” مورد اصابت گلوله “تفنگ ته پر” یکی از ماموران هنگ مرزی در مرز “هه نگه ژال” بانه قرار گرفت.

شهرام دوست این کولبر در گفتگو با نیشتمان مدیا گفت؛ شب گذشته زمانی که برای گرفتن کوله از مرز می خواستیم عبور کنیم، با دستور “گروهبان یکم ف” ما را متوقف کردند و ایشان شروع به #فحاشیوکتککاری من نمود که چرا از اینجا رد می شوید و بار چندم است که برای کوله از مرز رد می شوید؟ عبداله که دایی من است با پا درمیانی من را از زیر چک و لگدهای ایشان در آورد و گروهبان که بیهوده و بی جهت به شدّت عصبانی بود تفنگ ته پر را زمانی که عبداله در حال آرام کردن ایشان بود در #فاصلهیک_متری رو به پای او گرفت و مستقیما به سمت عبداله شلیک کرد.

عبداله را که به شدت در حال خونریزی از ناحیه هردو پا بود روی دوشم گذاشتم و مسافت زیادی را تا رسیدن به خودرو های گذری پیاده رفتم و نهایتا ایشان را به بیمارستان صلاح الدین بانه رساندم. تیراندازی با تفنگ ته پر به جوان کولبر از فاصله یک متری

سربازی که همراه گروهبان بود بارها ما را در این مسیر دیده بود و در جهت آرام کردن “گروهبان ف” به ایشان التماس می کرد که به ما شلیک نکند، می گفت ما را می شناسد و می داند که کار ما کولبریست اما این التماسها افاقه نکرد و گروهبان کار خود را کرد. تیراندازی با تفنگ ته پر به جوان کولبر از فاصله یک متری

شهرام می گوید چند شب قبل هم جوان دیگری به نام صلاح ۳۴ ساله توسط همین گروهبان مورد اصابت گلوله ته پر قرار گرفته و با عبداله در بیمارستان بستری هستند.

تعداد ساچمه های شلیک شده از تفنگ ته پر در پای این دو مصدوم زیاد است و به گفته دکتر، خارج کردن آنها به زمان زیادی نیازمند است.

تصویر ارسالی از شهرام که در این لحظه همراه عبداله در بیمارستان صلاح الدین است، ارسال شده.

نیشتمان مدیا اظهارات شهرام را تایید یا رد نمی کند و صرفا به عنوان پایگاه خبری این گزارش را منتشر نموده است.

از جناب رحیمی نماینده سقز و بانه، فرماندار، مسئول حفاظت اطلاعات هنگ مرزی بانه و مسئولان دیگر شهر بانه خواهشمندیم پیگیر موضوع شده و در صورت صحت این اخبار تلخ، مراحل قانونی را از مجرای دادسرای نظام برای محاکمه این مامور “#آتشبهاختیار” با جدیّت پیگیری نمایند.

همچنین ببینید

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. !

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. !

با مافیا مشکل دارند! اما خودشان در حال ایجاد مافیا هستند . ‌. ! ✍ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *