کلاهبرداری پروژه تبلیغاتی TMON, میدیا حسینی, TMON
کلاهبرداری پروژه تبلیغاتی TMON

کلاهبرداری پروژه تبلیغاتی TMON

کلاهبرداری پروژه تبلیغاتی TMON

میدیا حسینی

+ توی خونه با شلوارک زیر کولرگازی نشستم پول میاد توی حسابم، از صبح تا شب توی مغازه هستم کلی جوون میکنم اما درآمد یه هفته این نرم افزار اندازه سه ماه کار کردنمه، نیازی نیست کنکور بدم یا برم تحلیل یاد بگیریم این یه شرکت معبتره !

-آخه پرداختی داره؟

+ آره بابا خودم برداشت داشتم، حتی دوستم ۲۰۰۰۰ دلار برداشت کرده

این ها مکالمه افرادی است که راحت دارند با سرمایه هایی که با تلاش بدست آورده اند بازی می کنند، سال هاست که کلاه بردارن با استفاده از روش پانزی در حال نابودی سرمایه های مردم  علی‌الخصوص جهان سومی‌ها هستند .

با ظهور دنیای تکنولوژی علی‌الخصوص ارزهای دیجیتال، روش های کلاهبرداری دیگر مانند قدیم نیست، سواستفاده از نام برندهای معتبر مشابه، تبلیغات هوشمندانه، ارائه مدارک آنلاین جعلی و … باعث شده مردم بدون تحقیق، سرمایه های خود را به سمت نابودی سوق دهند.

پروژه TMON چیست؟

وب سایت سود دهی TMON55 که با سواستفاده از نام برند معتبر TMON در حال فعالیت است، یک وب سایت کلاهبرداری پانزی است که طبق ادعای این وب‌سایت تبلیغات و سوددهی خود را از زیر مجموعه فروشگاه کالای کره‌ای تمون معرفی می کند، اما این ادعا کاملا کذب است و این وب سایت یک پروژه پانزی است، در ابتدا مختصر در مورد پانزی بدانید :

کلاه برداری پانزی چیست ؟

کلاه برداری، کلاهبرداری، میدیا حسینی

ترفند پانزی یک روش سرمایه‌گذاری کلاه‌بردارانه است. در این ترفند به سرمایه‌گذاران سودهایی برگردانده می‌شود که به صورت عادی بسیار بالاتر است. البته این سود از پول سرمایه‌گذاران بعدی تامین می‌شود (به زبات ساده : شرکت یا فرد دریافت‌کننده سرمایه نیازی به انجام کار اقتصادی با پول دریافتی ندارد به طور مثال از پول کاربرx، پول کاربرY، از پول کاربر Y، پول کاربر Z را پرداخت می‌کند و این روال به صورت چرخش وار ادامه میابد تا زمانی که اعتماد کاربران جلب می‌شود و باعث ترغیب کاربران برای افزایش سرمایه گذاری می‌شود و در این حالت پول فرد یا افراد دیگر را پرداخت نمی کنند و وب سایت اسکم می‌شود. (بد نیست بدانید که پانزی از نام چارلز پانزی بازرگان و تاجر معروف آمریکایی گرفته شده‌است).

در ابتدا وب سایت فروشگاهی تمون اصلی را بررسی می کنیم

TMON اصلی چیست ؟

تجارت الکترونیک tmon, میدیا حسینی
وب سایت تجارت الکترونیک TMON

TMON اصلی یک فروشگاه معتبر در زمینه تجارت الکترونیک است که در زمینه فروش کالا و موادمصرفی (همانند دیجی کالا در ایران، آمازون و…) در کره فعالیت می کند که آدرس اصلی وب سایت تجارت الکترونیک تمون کره‌ای https://www.tmon.co.kr می باشد.

بررسی پروژه کلاهبرداری TMON :

کلاهبرداری پانزی، تمون، میدیا حسینی، میدیاحسینی، کلاه برداری،tmon
تصویر وب سایت کلاهبرداری سرمایه گذاری TMON

همانطور که در بالا اشاره کردیم تمون۵۵، یک وب سایت سوددهی جعلی به روش پانزی که از تاریخ ۲۰۲۲-۰۱-۰۱ فعالسازی شده است. وب سایت سوددهی TMON 55 که در تبلیغات و توضیحات خود از نام TMON سو استفاده می کند و خود را همکار و همگام شرکت تجارت الکترونیک کره ای TMON معرفی می کند، لازم به توضیح است که این تجارت و همکاری کاملا دروغ و شایعه است و تمامی واریزی ها و برداشت از این وب سایت بر اساس تتر می باشد. اگر شما ۲۰۰$ سرمایه گذاری کنید روزانه حدودا ۹ دلار سود دریافت خواهید کرد (پرداختی های این وب سایت همچنان فعال است). البته یکی از مهمترین ترفندهای آن استفاده از روش جذب زیر مجموعه است، این وب سایت که آدرس های مختلفی برای عضویت دارد :

tm8569.com – tmon11.com – tmon-earnings.com

سو استفاده و آیکون اپ تمون, میدیاحسینی
سو استفاده و آیکون اپ تمون

در کنار پرداختی های ترغیب کننده همچنین یک وب اپلیکیشن نیز ارائه داده که متاسفانه این امر باعث اعتماد مردم ساده شده است.

ادعای این وب سایت به این صورت است که سالهاست در این زمینه در کره در حال فعالیت می‌باشد که با بررسی دامین وب سایت می‌توان این مورد را کامل تکذیب کرد چون تاریخ ثبت دامین مربوط به اولین روز سال ۲۰۲۲ می باشد، که علاوه بر ادعای فعالیت چندساله این وب سایت، این دامین توسط درخواست کننده کشور آمریکا ثبت شده است، تصویر زیر بررسی دامین وب سایت می‌باشد.

اطلاعات شرکت TMON، میدیا حسینی، شرکت تمون
اطلاعات بررسی یکی از دامین های تمون

برای بررسی بیشتر به شرکت تمون اصلی (فروشگاه کره ای اصلی) ایمیلی مبنی بر همکاری این دو شرکت ارسال کردیم، که در پاسخ همچین ادعایی را رد کردند .

 

کلاهبرداری، میدیا حسینی ، کره جنوبی
جواب ایمیل

ترجمه ایمیل ارسالی به وبسایت کره ای فروش کالا مبنی بر همکاری با وب سایت تبلیغی و سوددهی تمون :

سلام،
این تمون است.از نامه ارزشمند شما متشکریم.

تمون ما یک وب سایت است که به خرید آنلاین در کره اختصاص داده شده است.

سایتی که درخواست کردید در کره قابل دسترسی نیست
قابل تایید نیست و من می خواهم یک بار دیگر به اطلاع شما برسانم که تمون سایت جداگانه ای ندارد.

همچنین، لطفاً توجه داشته باشید که سایت های خارج از کشور به طور جداگانه اداره نمی شوند زیرا منحصراً در کره فعالیت می کنند.

لطفا توجه داشته باشید که حتی اگر یک لینک جداگانه برای من ارسال کنید، قابل بررسی و پردازش نیست.

از اینکه با محبت و علاقه با تمون تماس گرفتید متشکرم.

کلام آخر :

خب در نهایت با اطمینان باید گفت این وب سایت تمامی اطلاعات و هر آنچه را که مطرح کرده است کاملا دروغ و قصد کلاه برداری دارد. متاسفانه در ایران هم پول های میلیاردی عجیبی توسط افرادی ساده و طمع کار در این وب سایت سرمایه گذاری شده است. گرچه چندسال قبل هم وب سایت وی کاپیتال با همین ترفند میلیاردها پول مردم را به نابودی کشاند.

اما چند سوالی در آخر باید مطرح شود:

مسئولیت خروج میلیاردها تومان پول که باید به صورت تتر(به زبان ساده : ارز دیجیتال که تقریبا هم قیمت با دلار است) ارسال شود چه کسانی هستند؟ جواب فلج شدن اقتصاد کشور را که باعث خروج میلیاردها میلیارد دلار می‌شود چه کسانی می‌دهند؟

تبلیغات واینرها در شبکه های داخلی مانند آپارات همچنان در حال نمایش است که جای تعجب دارد!

فرهنگ یک شبه پولدار شدن و طمع در بین مردم ایرانی چه زمانی خاموش خواهد شد؟

در پایان امیدواریم مردم به سمت این نوع وب‌سایت ها نروند و کسانی هم که سرمایه گذاری کرده‌اند هرچه سریعتر سرمایه های خود را از این سایت خارج نمایند .

میدیا حسینی

همچنین ببینید

نارضایتی بیماران حاد و بدحال از نبود تجهیزات و امکانات پزشکی بیمارستان شفا

نارضایتی بیماران حاد و بدحال از نبود تجهیزات و امکانات پزشکی بیمارستان شفا

نارضایتی بیماران حاد و بدحال از نبود تجهیزات و امکانات پزشکی بیمارستان شفا ▪️یکی از …

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *